موضوع: "انتخابات"

حضور حد اکثری بانوان، در انتخابات سرنوشت ساز 7 اسفند


مشاور بانوان فرماندار شهرستان فامنین :
حضور حد اکثری بانوان، در انتخابات سرنوشت ساز 7 اسفند
مشاور بانوان فرماندار شهرستان فامنین با اشاره به روز سرنوشت ساز 7 اسفند گفت: مردم شهرستان فامنین، خصوصا بانوان و دختران جوان، همانند سالهای قبل آمادگی خود را برای حضور حد اکثری در انتخابات اعلام کرده اند.
حضور حد اکثری بانوان، در انتخابات سرنوشت ساز 7 اسفند

به گزارش آوای فامنین، طاهره حاجیلو گفت: 7 اسفند روزی سرنوشت ساز برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران است. انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دو رکن اساسی برای کشور بوده و نقش مهمی در تعیین سیاست های ایران دارد.

وی با اشاره به لحظات حساس انتخابات اظهار داشت: بانوان نقش موثری در ایجاد آرامش و امنیت دارند و می توانند با مدیریت خود ، اعضای خانواده را به حضور در پای صندوق های رأی دعوت کرده و صمیمیت را در کانون خانواده برقرار نمایند.

حاجیلو ادامه داد: ایام با برکت و فصلی نو در پیش است و با آمدن بهار و جوانه زدن شکوفه های بهاری به استقبال روزهای نو می رویم و عید ما روزی است که بتوانیم با انتخاب اصلح آینده کشور خود را مقتدرانه به دست افرادی توانمند و با وفا به انقلاب و ولایت بسپاریم.

وی در باره اظهار نظر رسانه های بیگانه و مقامات کشورهای غرب گفت: مردم ایران هرگز اجازه نفوذ بیگانه را در طول دوران انقلاب اسلامی نداده و بر این عقیده خود پایبند هستند و هرگز با غفلت از اهداف شوم روباه پیر و استسمار گر انگلیس راه دخالت در سرنوشت کشور را باز نخواهند کرد.

مشاور فرماندار افزود: مردم ایران سربلند از انتخاب صحیح روز شنبه پیروز واقعی انتخابات، خواهند بود. زنان همچون روزهای جنگ تحمیلی و ایام جهاد سازندگی و مقاومت اقتصادی پررنگ تر از قبل ظاهر شده و به جهانیان اثبات خواهند کرد که باز از دامن زن مرد به معراج می رود و باز زن مسلمان نجیب ایرانی در اجتماع، حضوری سرنوشت ساز دارد.



منبع: آوای فامنین