موضوع: "انتظار فرج"

صبح آدینه و انتظار ظهور بهانه هستی/ روز طبیعت

بسمه تعالی

سلام ای زمین و سلام بر تو ای خورشید تابان،صبح آدینه دیگری آغاز شده و خورشید مثل همیشه از مشرق طلوع کرد. چشمانمان بار دیگر بر صبح گشوده شد. با طراوت باران و صدای خوش پرندگان آواز خوان.

جمعه و لحظات انتظار دیدار یار، گویی زمین و زمان هم به عشق بازی آمده اند و رنگین کمان بالهای خود بر آسمان گشوده است تا عبور کنیم به سوی نور و روشنایی.

خداوندا در خلقتت آیات فراوان است و در زمین نشانه های قدرت بی پایان توست. هر صبح و شام در گذر است و به اذن تو گردش هستی به یمن وجود مطهری از بهترین عالم امکان می چرخد که اگر لحظه ای نباشد، هفت آسمان به هم تنیده خواهد شد و چون پنبه ای رشته خواهد گشت.

سلام و درود بر وجود مقدست ای بهانه ی بود و نبود ما، امروز انتظارم به رنگ زلال شبنم است و گلهای محمدی بر راه تو و یاسهای سفید بر زیر قدومت پهن کرده ام. به انتظار دیدار در این روزی که طبیعت هم رنگ سبز بر تن پوشیده، تا آمدنت را سرور بخشد و شادمانی کند و شکوفه های درخت گیلاس ببارد.

دشت سبز و آبی آسمان و زلالی باران، با وجودت رنگ میگیرد و تسبیح گوی علت المعلولها، که چه مدبرانه این نظام هستی را در کنار هم چیده است.

الله اکبر، الله اکبر بر قدرت لایزال الهی، که قدم به قدم و لحظه به لحظه عشق است و نشانه ای، از معبود و بالفطره ، به سویش کششی هست و امید برای آینده ای زیبا.

خداوندا، توان ببخش تا شکر نعمت بودنت را به جای آورم و حیاتی که امروز هدیه ام بخشیدی تا در کنار عزیزانم به طبیعت روم و لذت از روزگاری نو و ایامی خوش را دریابم. شکرت که هستم و عنایتم بخشیدی در این ایام زنده شدن درختان و باز شدن چتر رنگارنگ طبیعت ، را بنگرم و به یادت سجده شکر به جا آورم و تو را به دانه های باران و زیبایی برف قسمت می دهم که روزی دریابم، کمال مطلق نعمتت را، با ظهور منجی عالم بشریت.

روزی که خواهد آمد و زمین خاضعانه، گنجینه های وجود عیان نموده و ظلم برچیده خواهد شد.

روزی که دیگر داغ فرزندی بر دل مادران ننشیند و داعش و دشمنان بشریت جرأت قتل و غارت ندارند و کودکی اشک نخواهد ریخت. روزی خواهد آمد که زنان چنگ بر موی زنان، به اسارت نخواهند رفت و کودکان را، در آغوش خود به گرمی خواهند فشرد و با بوسه های مادرانه، عشق و عاطفه را نثار فرزندانشان خواهند کرد.

آری انتظار روزی که، آسمان شاهد بدنهای پاره پاره از بمب و موشک و گلوله نیست و جوانانی که غریبانه و دور از دیار و عزیزان خود، برای حفاظت از ناموس سیدالشهدا به خون خود نخواهند غلتید.

آن روز نزدیک و نزدیکتر است و ما برای تعجیل در فرجش باز هم در طلوع آدینه ، دعای ندبه خواندیم و برای سلامتیش صدقه داده و امن الیجیب سر دادیم.

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)




یادداشتی از طاهره حاجیلو

منبع: آوای فامنین