موضوع: "بسیج"

بسیج، بهترین مکان برای ارائه ایده های نو و نخبه پروری است

سرگرد حسن بهادری یکتا در گردهمایی مدیران کارگروههای مجمع بسیج و اقشار و فرماندهان پایگاهها و نخبگان بسیج شهرستان فامنین گفت: بسیج مکانی برای ارائه ایده های نو در راستای دغدغه های مقام معظم رهبری است و با برنامه ریزی و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه با کمک افراد ولایی و توانمند و متخصص در رشته های مختلف، می توان بهره مند شد. بسیج بهترین مکان برای نخبه سازی و نخبه پروری است.
وی افزود: با حضور صمیمی صاحب نظران و مدیریت مناسب بر کارگروهها می توانیم مسائل مربوط به شهرستان را شناسایی کنیم و با آسیب شناسی و تحقیق در منطقه و دخیل کردن اقشار مختلف مردم در حل مشکلات به راهکارهای مناسبی برسیم. و موفقیت مجامع اجرایی در گرو تدابیر متعالی کارگروهها می باشد.
سرگرد بهادری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره اقتصادمقاومتی بیان کرد: بندهای مختلف فرمایشات رهبر عزیزمان، نکات ریز و همه جانبه در بحث اقتصاد را اشاره کرده است و یک بسیجی ولایی حتما باید با مطالعه دقیق آن بتواند اهداف خود را شناسایی نماید و برای رسیدن به آن تلاش کند .
فرمانده سپاه ناحیه فامنین ادامه داد: همه بسیجیان پیروان ولایت هستند و با آرمانهای نظام و اهداف نظام آشنایی کامل دارند و با افتخار در این قشر عظیم انقلابی شرکت می کنند و باید مسائل ولایت مداری و استکبار ستیزی را در دید نوجوانان و نسل نو تداوم ببخشیم و راه مقابله با آسیبها و جنگ نرم دشمن را بشناسیم و به تهدیدات و نفوذ فرهنگی ، اهمیت دهیم و در برابر ترفندهای دشمنان اسلام طرح داشته باشیم.
بهادری در پایان با تبریک ایامی که گذشت و مصادف بود با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت(عج) و سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر، از زحمات تمام مردم و خصوصا بسیجیان در اجرای برنامه های متنوع جشن ها و یادواره ها تقدیر کردند و با توجه به توسل مردم فهیم شهرستان به اهل بیت (علیها سلام) اذعان کرد: انتظار از مجامع بسیج، دلسوزی برای منطقه و خصوصا جوانان است . باید به مسئله فرهنگ سازی در شهرستان در راستای سبک زندگی اسلامی بپردازیم و روحیه شهادت طلبی و ایثار جوانان را ستایش کنیم . باشد که با توکل بر خدا بتوانیم در مسیر رضای خدا قدم برداریم.


 

منبع: آوای فامنین