موضوع: "جلسه مبلغین"

برگزاری مجمع بسیج شهرستان فامنین، با حضور بسیج طلاب

کارگروه بانوان مجمع بسیج شهرستان فامنین با موضوع ترویج ساده زیستی و جلوگیری از چشم و هم چشمی و اسراف، با حضور مسئولین ادارات دولتی و ارگانهای غیر دولتی و حضور بسیجیان و خواهران طلبه برگزار شد.

طاهره حاجیلو همکار فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین، به عنوان مدیر کارگروه بانوان مجمع بسیج سپاه ناحیه شهرستان، ضمن تقدیر از حضور اساتید و خواهران طلبه در مراسمی با موضوع “چشم و هم چشمی” و “ترویج ساده زیستی” با حضور مسئولین ارشد و شرکت با شکوه خواهران فرهیخته و بانوان خانه دار گفت: 

 

برگزاری اولین جلسه رسمی مبلغین در سال جدید

جلسه مبلغین مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین با حضور مسئول کانون مبلغین مدرسه برگزار شد.

معصومه فرهادی مدیر کانون مبلغین مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید برنامه های متنوعی را برای مبلغین در نظر گرفتیم تا بتوانیم با توان بیشتر و اطلاعات به روزتری پاسخگوی مخاطبان در جامعه باشیم.

وی افزود: در هر هفته موضوعی از قبل با مشارکت همه حاضران در جلسه مصوب خواهد شد تا در هفته بعد در باره آن مطالب جمع آوری شده و بحث شود تا همه مبلغین بتوانند یک جزوه تهیه کرده و در باره موضوع صحبت کنند. این طرح با هدف شناخت آسیب های مربوط به منطقه و مسائلی که بیشتر مورد نیاز بانوان و خانواده ها باشد مطرح خواهد شد.

استاد فرهادی تصریح کرد: حدود 48 جلسه در طول سال، برای مبلغین در نظر گرفته شده است تا بتوانیم در کنار هم عملکرد هدفمندی را داشته باشیم و از شما خواهران طلبه می خواهیم که حتما حضور داشته و در مباحث مشارکت کنید. 

در ادامه جلسه طاهره حاجیلو همکار فرهنگی مدرسه با اشاره به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی اذعان کرد: در این ایام تلاش ما باید جذب مشارکت های مردمی برای کمک و خدمت به زائران اباعبدالله علیه السلام و شهدای کربلا باشد. در مجالسی که حضور می یابید از اهمیت و ارزش پیاده روی اربعین صحبت کنید و اثرات انسان سازی این ایام باشکوه و پیاده روی عظیم جهانی را بیان کنید.

وی در پایان افزود: ارائه پرونده های فعالیت مبلغین منوط به حضور در جلسات و حضور در فضاهای خارج از مدرسه می باشد. باشد که با نیاز سنجی و آسیب شناسی بتوانیم در رفع مشکلات خانواده ها کمک کنیم و در راستای اعتقادات اسلام و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم.