موضوع: "ولادت حضرت زهرا"

رونمایی از تندیس مادر، در روز میلاد سراسر نور حضرت فاطمه(س)

محمدی راستی، شهردار فامنین، در مراسم رونمایی از تندیس مادر که در یکی از میدانهای مرکزی شهر نصب گردید، اظهار داشت: میلاد حضرت زهرای مرضیه(س) و روز تجلیل از مادران را تبریک می گوییم. تلاش ما در سال جدید در جهت رفع مشکلات اقتصادی خواهد بود و با توجه به شعار سال به فرموده مقام معظم رهبری، نگاه ویژه ای به اقتصاد خانواده ها و قشر بانوان شهر، خواهیم داشت.

وی افزود: با آموزش مشاغل خانگی به زنان و دختران جوان و ایجاد بازارچه فروش سعی داریم در راستای ارتقاء سطح اقتصادی خانواده ها قدمی برداریم و با همکاری امور بانوان فرمانداری و حمایت و مساعدت دستگاههای اداری دولتی و ثمن ها اقدامات مشترکی در جهت این هدف انجام دهیم.

مهندس محمدی گفت: شهرستان فامنین زمینه های مناسبی برای تولیدات محصولات مختلف دارد و این همت جوانان است که با فکر و ایده مناسب دست بکار شده و با سرمایه گذاری و تشکیل تعاونیها بتوانند ایجاد اشتغال کرده و به اقتصاد خانواده خود کمک کنند و شهر نیز با انجام اقدامات مثبت به سوی پیشرفت قدم بردارد.

وی با توجه به عملکردهای سال گذشته در شهرداری ادامه داد: شهرداری فامنین با ناچیزترین کسب درآمد شهری تمام وظایف خود را انجام می دهد و توقع ما از مردم فهیم فامنین همکاری بیشتر در بازسازی و ساخت زیربناهای مناسب فرهنگی و شهرنشینی می باشد . تا بتوانیم شهری آرام و زیبا برای خود و آسایش خانواده های خود داشته باشیم.

شهردار فامنین تصریح کرد: زباله شهری را میتوان به عنوان طلای سیاه مطرح کرد و در سال جدید برای تفکیک زباله های تر و عفونی با زباله های خشک ایده هایی مطرح گردیده که اجرا خواهد شد. برای جدا سازی از مردم و خصوصا بانوان که در این امر نقش مهمی دارند ، خواهان مساعدت و همکاری هستیم ، زباله هایی که در خانه تفکیک شود و به شهرداری تحویل داده شود، بسیار راحت تر از تفکیک آن در محل دفن می باشد. از طریق این کار ساده به راحتی میتوانیم برای چند جوان، اشتغال زایی داشته و از هدر رفتن بیش از یک تن زباله خشک، که براورد شده است جلوگیری نماییم.

وی در پایان اظهار داشت: شهر فامنین از نظر موقعیت جغرافیایی و داشتن مردمی متدین و متحد با مسئولین دلسوز و همراه ، که نهایت تلاش و اهدافشان، پیشرفت شهر از همه ابعاد می باشد زمینه مناسبی، برای اقدامات موثر است .

منبع: آوای فامنین

حاجیلو