بسیج، بهترین مکان برای ارائه ایده های نو و نخبه پروری است

سرگرد حسن بهادری یکتا در گردهمایی مدیران کارگروههای مجمع بسیج و اقشار و فرماندهان پایگاهها و نخبگان بسیج شهرستان فامنین گفت: بسیج مکانی برای ارائه ایده های نو در راستای دغدغه های مقام معظم رهبری است و با برنامه ریزی و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه با کمک افراد ولایی و توانمند و متخصص در رشته های مختلف، می توان بهره مند شد. بسیج بهترین مکان برای نخبه سازی و نخبه پروری است.
وی افزود: با حضور صمیمی صاحب نظران و مدیریت مناسب بر کارگروهها می توانیم مسائل مربوط به شهرستان را شناسایی کنیم و با آسیب شناسی و تحقیق در منطقه و دخیل کردن اقشار مختلف مردم در حل مشکلات به راهکارهای مناسبی برسیم. و موفقیت مجامع اجرایی در گرو تدابیر متعالی کارگروهها می باشد.
سرگرد بهادری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره اقتصادمقاومتی بیان کرد: بندهای مختلف فرمایشات رهبر عزیزمان، نکات ریز و همه جانبه در بحث اقتصاد را اشاره کرده است و یک بسیجی ولایی حتما باید با مطالعه دقیق آن بتواند اهداف خود را شناسایی نماید و برای رسیدن به آن تلاش کند .
فرمانده سپاه ناحیه فامنین ادامه داد: همه بسیجیان پیروان ولایت هستند و با آرمانهای نظام و اهداف نظام آشنایی کامل دارند و با افتخار در این قشر عظیم انقلابی شرکت می کنند و باید مسائل ولایت مداری و استکبار ستیزی را در دید نوجوانان و نسل نو تداوم ببخشیم و راه مقابله با آسیبها و جنگ نرم دشمن را بشناسیم و به تهدیدات و نفوذ فرهنگی ، اهمیت دهیم و در برابر ترفندهای دشمنان اسلام طرح داشته باشیم.
بهادری در پایان با تبریک ایامی که گذشت و مصادف بود با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت(عج) و سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر، از زحمات تمام مردم و خصوصا بسیجیان در اجرای برنامه های متنوع جشن ها و یادواره ها تقدیر کردند و با توجه به توسل مردم فهیم شهرستان به اهل بیت (علیها سلام) اذعان کرد: انتظار از مجامع بسیج، دلسوزی برای منطقه و خصوصا جوانان است . باید به مسئله فرهنگ سازی در شهرستان در راستای سبک زندگی اسلامی بپردازیم و روحیه شهادت طلبی و ایثار جوانان را ستایش کنیم . باشد که با توکل بر خدا بتوانیم در مسیر رضای خدا قدم برداریم.


 

منبع: آوای فامنین

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.