حضور حد اکثری بانوان، در انتخابات سرنوشت ساز 7 اسفند


مشاور بانوان فرماندار شهرستان فامنین :
حضور حد اکثری بانوان، در انتخابات سرنوشت ساز 7 اسفند
مشاور بانوان فرماندار شهرستان فامنین با اشاره به روز سرنوشت ساز 7 اسفند گفت: مردم شهرستان فامنین، خصوصا بانوان و دختران جوان، همانند سالهای قبل آمادگی خود را برای حضور حد اکثری در انتخابات اعلام کرده اند.
حضور حد اکثری بانوان، در انتخابات سرنوشت ساز 7 اسفند

به گزارش آوای فامنین، طاهره حاجیلو گفت: 7 اسفند روزی سرنوشت ساز برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران است. انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دو رکن اساسی برای کشور بوده و نقش مهمی در تعیین سیاست های ایران دارد.

وی با اشاره به لحظات حساس انتخابات اظهار داشت: بانوان نقش موثری در ایجاد آرامش و امنیت دارند و می توانند با مدیریت خود ، اعضای خانواده را به حضور در پای صندوق های رأی دعوت کرده و صمیمیت را در کانون خانواده برقرار نمایند.

حاجیلو ادامه داد: ایام با برکت و فصلی نو در پیش است و با آمدن بهار و جوانه زدن شکوفه های بهاری به استقبال روزهای نو می رویم و عید ما روزی است که بتوانیم با انتخاب اصلح آینده کشور خود را مقتدرانه به دست افرادی توانمند و با وفا به انقلاب و ولایت بسپاریم.

وی در باره اظهار نظر رسانه های بیگانه و مقامات کشورهای غرب گفت: مردم ایران هرگز اجازه نفوذ بیگانه را در طول دوران انقلاب اسلامی نداده و بر این عقیده خود پایبند هستند و هرگز با غفلت از اهداف شوم روباه پیر و استسمار گر انگلیس راه دخالت در سرنوشت کشور را باز نخواهند کرد.

مشاور فرماندار افزود: مردم ایران سربلند از انتخاب صحیح روز شنبه پیروز واقعی انتخابات، خواهند بود. زنان همچون روزهای جنگ تحمیلی و ایام جهاد سازندگی و مقاومت اقتصادی پررنگ تر از قبل ظاهر شده و به جهانیان اثبات خواهند کرد که باز از دامن زن مرد به معراج می رود و باز زن مسلمان نجیب ایرانی در اجتماع، حضوری سرنوشت ساز دارد.



منبع: آوای فامنین

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.