صبح آدینه و انتظار ظهور بهانه هستی/ روز طبیعت

بسمه تعالی

سلام ای زمین و سلام بر تو ای خورشید تابان،صبح آدینه دیگری آغاز شده و خورشید مثل همیشه از مشرق طلوع کرد. چشمانمان بار دیگر بر صبح گشوده شد. با طراوت باران و صدای خوش پرندگان آواز خوان.

جمعه و لحظات انتظار دیدار یار، گویی زمین و زمان هم به عشق بازی آمده اند و رنگین کمان بالهای خود بر آسمان گشوده است تا عبور کنیم به سوی نور و روشنایی.

خداوندا در خلقتت آیات فراوان است و در زمین نشانه های قدرت بی پایان توست. هر صبح و شام در گذر است و به اذن تو گردش هستی به یمن وجود مطهری از بهترین عالم امکان می چرخد که اگر لحظه ای نباشد، هفت آسمان به هم تنیده خواهد شد و چون پنبه ای رشته خواهد گشت.

سلام و درود بر وجود مقدست ای بهانه ی بود و نبود ما، امروز انتظارم به رنگ زلال شبنم است و گلهای محمدی بر راه تو و یاسهای سفید بر زیر قدومت پهن کرده ام. به انتظار دیدار در این روزی که طبیعت هم رنگ سبز بر تن پوشیده، تا آمدنت را سرور بخشد و شادمانی کند و شکوفه های درخت گیلاس ببارد.

دشت سبز و آبی آسمان و زلالی باران، با وجودت رنگ میگیرد و تسبیح گوی علت المعلولها، که چه مدبرانه این نظام هستی را در کنار هم چیده است.

الله اکبر، الله اکبر بر قدرت لایزال الهی، که قدم به قدم و لحظه به لحظه عشق است و نشانه ای، از معبود و بالفطره ، به سویش کششی هست و امید برای آینده ای زیبا.

خداوندا، توان ببخش تا شکر نعمت بودنت را به جای آورم و حیاتی که امروز هدیه ام بخشیدی تا در کنار عزیزانم به طبیعت روم و لذت از روزگاری نو و ایامی خوش را دریابم. شکرت که هستم و عنایتم بخشیدی در این ایام زنده شدن درختان و باز شدن چتر رنگارنگ طبیعت ، را بنگرم و به یادت سجده شکر به جا آورم و تو را به دانه های باران و زیبایی برف قسمت می دهم که روزی دریابم، کمال مطلق نعمتت را، با ظهور منجی عالم بشریت.

روزی که خواهد آمد و زمین خاضعانه، گنجینه های وجود عیان نموده و ظلم برچیده خواهد شد.

روزی که دیگر داغ فرزندی بر دل مادران ننشیند و داعش و دشمنان بشریت جرأت قتل و غارت ندارند و کودکی اشک نخواهد ریخت. روزی خواهد آمد که زنان چنگ بر موی زنان، به اسارت نخواهند رفت و کودکان را، در آغوش خود به گرمی خواهند فشرد و با بوسه های مادرانه، عشق و عاطفه را نثار فرزندانشان خواهند کرد.

آری انتظار روزی که، آسمان شاهد بدنهای پاره پاره از بمب و موشک و گلوله نیست و جوانانی که غریبانه و دور از دیار و عزیزان خود، برای حفاظت از ناموس سیدالشهدا به خون خود نخواهند غلتید.

آن روز نزدیک و نزدیکتر است و ما برای تعجیل در فرجش باز هم در طلوع آدینه ، دعای ندبه خواندیم و برای سلامتیش صدقه داده و امن الیجیب سر دادیم.

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)




یادداشتی از طاهره حاجیلو

منبع: آوای فامنین

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.