نگاه غرب به زن هویت تبلیغاتی اوست و الگوی مناسبی برای زنان ایران نیست

طاهره حاجیلو در جلسه ستاد ساماندهی برنامه های ایام دهه ی فجر گفت: برنامه های پیش بینی شده در این ایام مبارک سازماندهی شده است و در جهت ایجاد سبک زندگی اسلامی ، آموزشهای مورد نیاز و برگزاری کلاسهای مهارتی و توانمندی برای افزایش بعد اقتصادی خانواده و تربیت فرزندان سالم و صالح می باشد.

وی افزود: با تلاش همه همکاران و مشاوران در ادارات بیش از 50 برنامه شاخص در شهرستان با حضور بانوان برگزار خواهد شد و همه نیاز سنجی شده و با الویت بندی در شهر و روستاهای شهرستان اجرا می شود.

حاجیلو ادامه داد: با وجود تهاجم فرهنگی و استفاده از شبکه های مجازی نوع نگاه و رفتار در زندگی تغییر پیدا کرده است . کودکان ما آن نشاط و شادابی را نداشته و با کسالت و بی حالی روزها را سپری می کنند و از لحاظ جسمانی به خاطر کم تحرکی ، قدرت بدنی آنان ضعیف شده است.

وی با اشاره به فرهنگ غرب و بیگانگی آداب و عادات زندگی غربی گفت: غرب از زن یک هویت تبلیغاتی ساخته است. آنان خود نیز در این فرهنگ غرق شده و به دنبال راه نجات هستند . چگونه یک زن مسلمان با اعتقادات خود می خواهد از این فرهنگ تقلید نماید. فرهنگی که با تجویز برنامه های نامناسب و ضد اخلاقی در پی نابودی دین اسلام و برهنگی فرهنگی ما می باشد.

حاجیلو اظهار داشت: این افکاری که باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری گردیده است . ازدواج دختران در سنین کم، اسراف ها ، کم تحملی در زندگی و داشتن توقعات بالا همه برداشت ما از فرهنگ غریبه می باشد . ما وظیفه داریم تا به نسل جوان ایران ، به دختران و پسران ، آنان که فکر میکنند با فاصله ی زمانی از انقلاب آرمانهای ما تغییر پیدا کرده و تمام رشادت ها و ایثار مردم را در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی فراموش کرده ایم.

وی گفت: با ارائه ی برنامه های جذاب و شاد و مبتنی بر آرمانهای ایران اسلامی در یک جهت حرکت کنیم و برنامه های شاخص را با همکاری هم و وسیع تر و پربار تر برگزار نماییم. باشد که بتوانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

منبع: آوای فامنین

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.