کاش استخوانهای اقتدار و استقلال ایران زیر سم اسب های مارکوس آئورلیوس، خرد نشود

با پذیرش برجام و سفر ریاست جمهوری به همراه هیئت همراه، به دو کشور اروپایی فرانسه و ایتالیا برای برقراری روابط اقتصادی و دیپلماتیک به نفع کشور ایران و مردم ایران است. باید سیاستمداران کشور ، به ابعاد مختلف عملکردهای طرف مقابل ،دقت کافی داشته باشند.

از لحاظ فرهنگی و هنری ایران دارای تمدنی قوی می باشد و امضای قراردادهای توافقی بین مسئولین طراز اول کشورها اهمیت خاصی داشته و همه ی جوانب در نظر گرفته خواهد شد. هر لحظه و هر بعد آن ،دارای پیام به سراسر جهان است و این منظره ی نه چندان اتفاقی و ساده ، عکس العملل هنرمندان و مردم ایران را بر انگیخته و هدف از این کار مبهم است.

کاش اقتدار ایران بعد از رشادت ها و ایثار و ریخته شدن خون شهیدان به آسانی بازیچه ی زیرکی سیاستمداران اروپایی نشود.

کاش بعد از آن همه صبوری مردم در مقابل تحریمها و فشارهای اقتصادی و نظامی بر علیه کشور ،توافقها بر علیه فرهنگ و آداب ایرانی و زیر سوال بردن قدرت و استقلال ایران نباشد.

داغ از دست دادن دانشمندان هسته ای، هنوز بر دلها سنگینی می کند. داغ هزاران شهید و ایستادگی و مظلومیت جانبازان و آزادگان و درد کشیدگان ، با قبول برجام هزینه ی بسیار سنگینی پرداخته شده است و این فرموده ی رهبر عزیزمان است ، ولی نه به بهای خرد شدن بر زیر سم اسب مارکوس آئورلیوس

نویسنده: طاهره حاجیلو

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.