کانون فرهنگی اجتماعی الزهرا(س) در دومین روز دهه ی فجر به طور رسمی افتتاح شد

بسمه تعالی

مشاور امور بانوان ، طاهره حاجیلو گفت: کانون بانوان از چند ماه قبل با ارائه ی برنامه های فرهنگی و توانمند سازی زنان و دختران جوان در ابعاد مختلف اقتصادی و آموزشی شروع به کار کرده است و امروز با حضور آقای الهی تبار و هیئت همراه و مسئولان شهرستان به طور رسمی افتتاح شد.

وی افزود: با جدیت و پیگیری دلسوزانه فرماندار ، این مکان تجهیز شده تا بتوانیم به طور مستقل و خارج از ساختمان فرمانداری فعالیت کانون را شروع کنیم و بانوان بتوانند با آسودگی در برنامه های متنوع حضور داشته و از خدمات آموزشی و فرهنگی بهره مند شوند .

حاجیلو ادامه داد: کانون تنها با مساعدت و همکاری دستگاه های دولتی و نهادهای غیر دولتی می تواند کار مستمر و پر فایده ای برای جوانان در جهت ایجاد اشتغال و افزایش توان اقتصادی خانواده ها باشد و با داشتن برنامه هایی جذاب و متنوع باعث رشد شاخص مطالعه و امید به زندگی و نشاط باشد.

وی گفت : برگزاری نمایشگاه محصولات خانگی و صنایع دستی برای ایجاد اشتغال و فروش موثر است .

حاجیلو اظهار داشت: زنانی بسیار توانمند و دختران با تحصیلات عالی در شهرستان به یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای حضور پررنگ تر در اجتماع نیاز دارند . تا بتوانند با حفظ آیین و اعتقادات اسلامی هم گام با فرهنگ مردم شهرستان حرکت کنند .امیدواریم که کار ما خدمتی صادقانه در رسیدن به اهداف روشن زندگی و سبک زندگی اسلامی را به همراه داشته باشد.



منبع: آوای فامنین

نویسنده: ط . حاجیلو

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.