مدیر کانون بانوان فامنین: ایجاد فضایی امن و مناسب برای حضور بانوان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی

مدیر کانون بانوان فرمانداری شهرستان فامنین، گفت: ایجاد فضایی مناسب، برای حضور بانوان در عرصه های اجتماعی، راهکاری مناسب برای افزایش آگاهی و اطلاعات بانوان شهرستان، در رفع معضلات و آسیب های اجتماعی می باشد.

طاهره حاجیلو در جلسه کانون بانوان با اشاره به لزوم حضور بانوان در امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان، گفت: بانوان با حضور در فعالیت های اجتماعی سطح آگاهی خود را در ابعاد مختلف افزایش داده و می توانند تدابیری در برابر معضلات و آسیب های اجتماعی داشته باشند.

وی افزود: حضور شما مشاوران خانواده و کارشناسان بهداشتی در کانون، اقدامی موثر در راستای جمعیت افزایی بوده و شما می توانید با آموزش و مشاوره، جوانان را به امر ازدواج آسان، ترغیب نمایید.

مشاور امور بانوان فامنین افزود: هدف از تشکیل کانون ایجاد فضایی امن با امکانات مفید و کافی برای حضور بانوان، می باشد و با همکاری دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی می توان برای کاهش دغدغه ها و مشکلات خانواده ها به مادران و دختران جوان کمک کرد.

حاجیلو با بیان عملکرد کانون، در برگزاری کلاس های آموزشی، از جمله طراحی و نقاشی که برگزار شد، در نظر دارد، ضمن استقبال بانوان شهرستان، کارگاه های خیاطی و آموزش قرآن نیز برگزار نماید و با دعوت از مشاوران پزشکی و کارشناسان بهداشت به مادران کمک نماید.

وی ضمن تقدیر از فعالان فرهنگی و کارشناسان بانوان ادارات که در جلسه حضور داشتند، اظهار کرد: امید است با هم افزایی هم بتوانیم، برنامه های موثری را پیش بینی نموده و زمینه حضور بانوان را در کارهای کاربردی و موثر، برای رفع مشکلات اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی ایجاد نماییم و از موازی کاری جلوگیری کنیم.

حاجیلو در پایان با اشاره به اهمیت ثبت کانون و تشکیل هیئت مدیره، تصریح کرد: با ثبت کانون اقدامات به صورت قانونی و زمینه های فعالیت ضمن اساسنامه کانون افزایش خواهد یافت. لذا هیئت مدیره انتخابی طبق آراء اعضای مجمع، با ارتباط مستمر خود در کانون می توانند نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کرده و طبق ضوابط در رسیدن به اهداف کانون بانوان، قدم بردارند.

انتهای پیام/ح

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.