کارگروه بانوان مجمع عمومی بسیج ناحیه فامنین؛ حضور زنان متعهد به نظام برای تجدید میثاق با ولایت در مراسم 9 دی

مسئول کار گروه بانوان مجمع عمومی بسیج فامنین، طی بیانیه ای، آمادگی زنان فرهیخته و بانوان متعهد به نظام را، برای حضور گسترده در بزرگداشت 9 دی اعلام کرد.

طاهره حاجیلو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم فتنه 88 ، گفت: انقلاب اسلامی ایران این درخت تنومندی که شاخ و برگ آن به سراسر جهان سایه افکنده است، نگرانی هایی برای سردمداران غرب و منافقان به نظام ایجاد کرده است. آنان که نتوانستند با هیچ ترفتند و نیرنگی و با هیچ سلاح پیشرفته ای به انقلاب آسیب بزنند به فکر تخریب کردن نظام از داخل افتادند.

وی با بیان اینکه عوامل فتنه چون آفت های این درخت عظیم انقلاب، قصد خدشه دار کردن نظام را داشتند و به طور پنهان رشد کرده و در نظام ریشه کردند. با عنایت پروردگار به کشوری که مرد و زن آن با شوق امام حسین(ع) و با شور شهادت قد کشیده اند و مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری در حضوری عظیم ده ها میلیونی به خیابان ها آمدند و بار دیگر برای دفاع از انقلاب برخاستند.

حاجیلو ادامه داد: شعارها برای طرف داری از شخص و یا جناح خاصی نبود و مردم تنها با در دست داشتن تصویر مقام معظم رهبری و با فریاد وفاداری به نظام و اصل ولایت تجدید میثاقی دوباره با رهبر انقلاب کرده و حمایت خود را اعلام نمودند.

مدیر کانون بانوان بسیج فامنین، اذعان کرد: هر لحظه مردم ما هوشیار هستند و زنان فرهیخته در اتاق های فکر با همت و همکاری و وحدت خود، تدابیر سوء دشمنان را نقش برآب خواهند کرد و با شناخت آسیب های اجتماعی و مشکلات خانواده ها، راهکار مناسبی را ارائه خواهند داشت، تا هیچ تحریم و وضعیت نامناسب اقتصادی، اعتقاداتشان را سست نکند و همیشه مقتدرانه در صحنه خواهند بود.

حاجیلو با اشاره به فعالیت های بانوان فرهیخته، تحصیل کرده و فعالان فرهنگی شهرستان، تصریح کرد: بانوان فهیم، طلاب و خواهران بسیجی در اقشار مختلف، امروز با بصیرت افزایی و ارزش گذاری برای وحدت، در کنار هم قرار گرفته و با اطلاع رسانی و آگاه سازی بانوان در مناطق مختلف، با برگزاری کلاس های آموزشی و نشست های بصیرتی، مراقب رفتار فرزندان خود بوده و آنان را در راه محبین اهل بیت علیهم السلام تربیت خواهند کرد و هرگز به هیچ دشمن داخلی یا خارجی اجازه نفوذ و حرمت شکنی را نخواهند داد.

وی با تقدیر از برنامه هایی که طی چند روز قبل در شهرستان برگزار شده اعلام کرد: امروز بانوان شهرستان با حضور پررنگ در مراسم 9 دی، مشت محکمی بر دشمنان آشکار و پنهان انقلاب و ولایت خواهند زد و تمام نقشه های شوم فریب خوردگان، را نابود خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ح

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.